Jouw-bedrijfslogo-hier

Welkom! Op deze pagina kun je informatie vinden omtrent het leasen of kopen van een (elektrische) fiets. Als je de fiets selecteert en op ‘offerte aanvragen’ drukt, dan kom je rechtstreeks in de offerte aanvraag omgeving. Hier kun je jou persoonlijke gegevens invoeren en wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Proces aanvraag leasefiets en aanvraag fietsregeling jouw bedrijf

Staat de gewenste fiets er niet tussen dan kan er contact opgenomen worden met Friesland Lease voor een passende lease offerte. Wanneer de medewerker akkoord is met de lease offerte dan kan dit kenbaar gemaakt worden aan je bedrijf. Na akkoord van de leaseofferte hebben we de volgende gegevens nodig van de medewerker: naam, achternaam, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummer, mailadres, bankrekeningnummer en geboortedatum. Friesland Lease stuurt deze gegevens door naar EDR Creditservices en wordt er een acceptatieprocedure uitgevoerd. Vervolgens krijg je een mail van EDR met daarin een link. Via deze link kun je een kopie van je salarisstrook + een kopie van jouw paspoort uploaden.

Zodra Friesland lease en jij bericht krijgen dat de acceptatie positief is wordt er een leasecontract naar je opgestuurd. Wanneer je deze leaseovereenkomst ondertekend hebt en retour gestuurd hebt geldt er een juridische 14 dagen bedenktijd voordat de fiets besteld wordt bij de leverancier. Je kan van deze bedenktijd afzien door het formulier ‘afstand verklaring bedenktijd’ te ondertekenen bij de leverancier. Zodra dit formulier ondertekend is bestelt Friesland Lease de fiets. De leverancier houd je op de hoogte van de levertijd.

Ons fietsaanbod