Friesland Lease zet prijzengeld in voor Ronald McDonald Hoeve Beetsterzwaag

Friesland Lease was vorig jaar de winnaar van de Dave Bebelaar Award 2016, met de BOVAG- Leasefiets. Het gewonnen prijzengeld wordt gebruikt voor de inzet van twee prachtige elektrische leasefietsen voor de Ronald McDonald Hoeve in Beetsterzwaag.

Naast vakantieverblijf voor gezinnen met een zorgintensief kind is de Ronald McDonald Hoeve ook een logeerplek voor gezinnen van wie het kind in behandeling is bij Revalidatie Friesland of het nabijgelegen streekziekenhuis Nij Smellinghe in Drachten. Afstanden die ideaal te overbruggen zijn met de elektrische fiets.

Voor Friesland Lease een uitstekende bestemming voor het prijzengeld. “Wij stellen voor een periode van drie jaar twee prachtige elektrische fietsen beschikbaar, inclusief onderhoud, reparatie, 24-uurs hulpdienst en verzekeringen”, zegt Peter Storm, manager Leasefiets. “De inzet is mede mogelijk gemaakt door het prijzengeld van de Dave Bebelaar Award. Friesland Lease levert uiteraard alle service voor de inzet van de fietsen. Met deze gezamenlijke inzet leveren wij een bijdrage om de ouders, die het al zwaar genoeg hebben, een beetje te ontzorgen”.

Op woensdag 29 maart jl. werden de fietsen, in het bijzijn van Harry Filon van Duurzaam Repareren, aan Marc Stallinga – General Manager van de Ronald McDonald Hoeve – overhandigd. Stallinga is zeer ingenomen met de prachtige fietsen: “De fietsen zijn niet alleen geweldig voor het pendelen tussen de locaties, onze gasten maken regelmatig een ommetje of doen een boodschap in het dorp. Het is heerlijk om op de fiets te genieten van de prachtige omgeving. Gezond en duurzaam!”. Duurzaam Repareren laat bij monde van Filon weten dat het doel fantastisch aansluit bij het gedachtegoed van de Dave Bebelaar Award.
Ronald McDonald Hoeve

Regel het direct:

Full service leasen

Leasen is inclusief onderhoud, reparaties, ENRA fietsverzekering en 24-uur hulpdienst.

Van stadsfiets tot e-bike

Op welke fiets ga jij binnenkort rijden? Er is veel keus: van stadsfiets tot (high-speed) e-bike!

Vitaliteit

Fietsen is hèt gezonde alternatief voor woon-werkverkeer: voel je fit, gemotiveerd en energiek.

Landelijk dealernetwerk

Bij ons ben je altijd verzekerd van service door een landelijk netwerk van dealers.

Wat vinden onze klanten?

Ik woon tien kilometer buiten de stad en werk in het centrum. Dankzij Friesland Lease maak ik die reis nu op een High-Speed elektrische fiets. De reistijd woon-werkverkeer is nagenoeg hetzelfde als met de auto, en het is heerlijk om voor en na het werk even in de buitenlucht actief te zijn. Ook harde wind is nu geen reden meer om de fiets te laten staan.