Groot of klein: schade heeft altijd impact. Daarom doen we er bij Leasefiets alles aan om u snel weer op weg te helpen. Gelukkig is een goede fietsverzekering inbegrepen!

Heeft u schade? Meld het ons.

Heeft u letsel of andere klachten als gevolg van schade?

We hopen dat u geen letsel of andere klachten heeft gekregen. Heeft u wel last van lichamelijke klachten, dan adviseren we u eerst naar uw huisarts te gaan en daarna met ons contact op te nemen.

We gaan geen medische gegevens met u doornemen, maar willen u alleen op weg helpen met de ongevallen opzittende verzekering die ook onderdeel uitmaakt van het leasecontract.

Eenzijdige schade

Neem uw fiets mee naar de dealer en meld daar de situatie. Vergeet hierbij niet te vermelden dat het om een Leasefiets gaat. De dealer zorgt ervoor dat alles met Leasefiets wordt geregeld. Meld de schade ook bij Leasefiets.

Schade met tegenpartij

Vul het Leasefiets schadeformulier in. Wie is betrokken, wat was de situatie en wat is er met de fiets gebeurd? Volg de stappen in het formulier. Het is online in te vullen, maar printen en vervolgens scannen kan natuurlijk ook. Beide partijen moeten het formulier invullen. Alles ingevuld? Mail het naar info@leasefiets.nl.

Pechhulp

Pech onderweg? Pechhulp is ook inbegrepen in het leasecontract. Bel pechhulp als u tijdens uw fietstocht onverwachts met pech langs de weg komt te staan. De pechhulp repareert uw fiets niet, maar zorgt ervoor dat u én uw fiets teruggebracht wordt naar de startplaats van uw fietstocht.

Eigen risico

Als er sprake is van een eigen risico, dan ontvangt u daarvan van ons een factuur na (administratieve) afhandeling van de schade.

Vragen over schade(afhandeling)?

Heeft u een vraag over de herstelwerkzaamheden en de verdere afhandeling? Neem gerust contact met ons op.

 

Deel deze pagina

Geen dealers gevonden