Samenwerking Figi, Leasefiets en JUIZZ

Zeist, 22 maart 2017 – Hotel en Theater Figi Zeist verhoogt de servicebeleving van haar gasten. Met de inzet van normale en elektrische fietsen biedt Figi de mogelijkheid aan haar gasten om snel, eenvoudig en gezond te genieten van het Zeist en de prachtige omgeving van de Utrechtse Heuvelrug.

De beste samenwerking door hoge eisen

‘Het aanschaffen van fietsen is natuurlijk niet zo moeilijk’ aldus Victoria Ruijs, directrice van Figi. ‘Je gaat naar de winkel, zoekt wat uit en betaalt. Maar onze gast staat bij ons op één, dat houdt niet op bij het bieden van een fijne kamer, een comfortabel bed en het beste eten. Wanneer je bij ons logeert is het voor ons belangrijk dat je je nergens zorgen over hoeft te maken. Daarom zijn wij op zoek gegaan naar een leverancier die ons niet alleen fietsen levert, maar ook zekerheid biedt van kwaliteit. Een pechhulp-service en het onderhoud is direct voor de komende jaren afgekaart. Zo kunnen wij ons richten op nog meer comfort en plezier voor onze gasten!’

Gebruik belangrijker dan bezit

Tijdens de zoektocht van Figi kwam mw. Ruijs tot de ontdekking dat zij de fietsen helemaal niet in bezit hoefden te hebben. Maar met simpelweg huren zou de zorg van het onderhoud en de verzekering nog steeds bij Figi liggen.
Het antwoord is gevonden bij een leaseovereenkomst van Leasefiets. De partij hierachter is Friesland Lease en de fietsen worden geleverd door JUIZZ. Samen hebben zij een maatwerk oplossing geboden waarbij de focus ligt op bedrijfszekerheid van de fietsen en het ontzorgen van Figi.

Maatwerk oplossingen

‘Het kopen of huren van fietsen is vaak een eenvoudige overeenkomst, maar de kous is daarmee af. Het onderhoud, de verzekering en de pechhulp moet allemaal door de eigenaar of huurder geregeld worden. Wij zijn ervan overtuigd dat dit niet meer in deze tijdsgeest past.’ Aldus Peter Storm, Manager Leasefiets bij Leasefiets en Friesland Lease.
De samenwerking tussen Leasefiets en JUIZZ maakt het mogelijk dat het onderhoud van de fietsen preventief en op locatie wordt uitgevoerd. Is er ondanks dat toch pech onderweg? Dan is er de pechhulpservice die de bereider ophaalt en terugbrengt.

Specialisatie

‘Mooi aan deze samenwerking is om te zien dat drie partijen elkaar hebben gevonden die elk superieur zijn in hun eigen vakgebied. Gezamenlijk is er tot een oplossing gekomen die uniek is in de markt met als belangrijkste doel: het plezier van de eindgebruiker.’ Vertelt Johannes de Bruin, verantwoordelijk voor de zakelijk markt bij JUIZZ.

 

Deel deze pagina

Een greep uit ons assortiment

Geen dealers gevonden